E-commerce

24 oktober 2018

Wat doet Webhero voor jou?

Heb je je al eens afgevraagd wat onze technische Webheroes allemaal doen achter de schermen? Hoe benutten we de reacties die we krijgen van onze klanten? Wat doen we met jullie feedback? Hoe zorgt Webhero voor websites die nooit verouderen?

Als een transparante held doen wij met plezier onze werkwijze voor jullie uit de doeken. Klaar?

Hoe het allemaal begon

Van 2013 tot 2017 bouwden we (onder de toenmalige naam Content Crackers) websites en leverden we die na goedkeuring van de klant binnen afgesproken tijd en budget op. Na de oplevering, wachtten we geduldig af tot er opnieuw aanpassingen of een updates nodig waren. Nadien verstuurden we onze factuur voor bewezen diensten. Deze workflow lieten we enkele jaren geleden helemaal achter ons! 

Betaalbare websites die niet verouderen

Wij geloven in een nieuwe vorm van samenwerken. Elke zelfstandige of kleine ondernemer moet zich voor 100% kunnen focussen op zijn eigen zaak. Anders gezegd, jij moet kunnen rekenen op een digitale rechterhand die er voortdurend voor zorgt dat jouw website zowel technisch als grafisch niet verouderd. En liefst van al tegen een betaalbare prijs. Samengevat? Een digitale held die volledig begrijpt hoe je je als kleine onderneming professioneel online kan presenteren en hoe je de hoogste toppen in Google bereikt.

En daarom… hebben wij beslist het digitale roer volledig om te gooien!

Dure opstartkosten en uurtje factuurtje? Daar zeggen wij resoluut neen tegen. Wij werken met jaarlijkse vaste prijzen zonder contract en dit is wat jullie daarvoor in de plaats krijgen:

  • Registratie of verlenging van de domeinnaam
  • Permanente hosting van de website
  • Tweewekelijkse updates
  • Een onbeperkte hulplijn die jullie kleine en grote vragen graag beantwoordt: ons customer success team!

customer success team, website laten maken,  Webhero

Tweewekelijkse updates

Je hoort het misschien donderen in Keulen als we spreken over onderhoud, updates, bugs en fixes. Daarom leggen we graag haarfijn uit wat wij bedoelen met het onderhoud van je website. De tweewekelijkse updates categoriseren we in drie groepen:

  1. Fixes | Of kortweg herstellingswerken. Er loopt iets mis op de website. Dat kan zijn omwille van verschillende redenen (bv: webbrowser updates of een foutje). Geen paniek, wij lossen dit zo snel mogelijk op.
  2. Optimalisaties | Met meer dan 800 klanten, kunnen wij beroep doen op een grote community van ondernemers die ons verder helpen met creatieve ideeën en feedback. En dat vinden wij SU-PER belangrijk! Elke tip of suggestie die onze websites kan optimaliseren, nemen wij ter harte en bespreken we met onze technische experten. Ideeën waar onze klanten beter van worden, nemen we op in onze planning.
  3. Nieuwe updates | Ons technisch team schoolt zich voortdurend bij. Elke opportuniteit om bij te leren over de nieuwste SEO technieken, mobiele evoluties en design trends wordt stevig benut. Het resultaat? Websites die nooit verouderen. We waken actief over nieuwe trends in de digitale markt en implementeren wat mogelijk is. 

Enkele voorbeelden van updates die we - gratis en voor niks - beschikbaar hebben gemaakt voor al onze klanten:

Wist je trouwens dat je perfect al onze tweewekelijkse updates op de voet kan volgen? Log in op je beheersysteem en klik op updates. Elke verandering verschijnt in deze lijst. Laat ons zeker weten of jij de update waardevol vindt voor jouw website.

Webhero updates in het beheer, website laten maken,  Webhero

Iedere week proberen we onze werking te optimaliseren. Met de hulp van onze tweewekelijkse updates waarbij we nieuwe trends en technologieën nauwgezet in de gaten houden, maar ook actief luisteren naar de feedback van onze klanten, bouwen we vandaag websites die uiterst performant en geschikt zijn.

Hebben jullie nog suggesties of tips om onze websites te verbeteren? Breng ons op de hoogte en wij beloven om altijd te luisteren naar jullie feedback.

Lees ook: 

Persbericht: Webhero versterkt portfolio met overname van 53 Publistep klanten.

We kondigen met trots de overname aan van 53 website klanten van Publistep, bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

20 februari 2024

De sleutel tot inbox-delivery: DNS-records voor spampreventie van e-mails

6 februari 2024

Team Webhero wenst jullie magische feestdagen en een fantastisch 2024

Beste klanten, vrienden, familie en heroes, jullie onwankelbare steun en vertrouwen zijn ook dit jaar de drijvende krachten achter onze successen en innovaties.

27 december 2023

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x