Het SEO-traject is een must-do voor ondernemers die hun ranking in Google willen optimaliseren. Onze SEO-specialisten gaan op zoek naar de beste keywords in jouw vakgebied, maken SEO geoptimaliseerde pagina's en zorgen ervoor dat jouw website helemaal op punt staat wat betreft zoekmachine optimalisatie.
Ieder traject start met een uitgebreid vooronderzoek, waarin we jouw huidige SEO-situatie in kaart brengen. Indien er reeds data beschikbaar is via Google Analytics en Google Search Console brengen we ook deze in kaart. Op basis van het vooronderzoek en regelmatige tussentijdse evaluaties werken we een SEO-strategie uit voor jouw bedrijf en voeren we iedere maand een nieuwe optimalisatie uit.
Je website genereert te weinig bezoekers. | |
Je concurrenten scoren hoger in Google en je weet niet waarom. | |
Je wilt stijgen in de ranking, maar hebt geen tijd of zin om te werken aan SEO. |
Het traject start met een uitgebreid vooronderzoek waarbij we jouw huidige SEO-situatie in kaart brengen. We checken de domain authority, het aantal geïndexeerde pagina’s, jouw backlink profiel en voeren een zoekwoordonderzoek en concurrentieonderzoek uit. Op basis van dit vooronderzoek en regelmatige tussentijdse evaluaties werken we een SEO-strategie uit voor jouw bedrijf en voeren we iedere maand een nieuwe optimalisatie uit.
Mogelijke SEO-optimalisaties, altijd op maat van jouw bedrijf:
Linkbuilding | |
Website SEO optimalisatie | |
Het aanmaken van SEO geoptimaliseerde pagina's | |
Het aanmaken van local SEO pagina's | |
Een vragenonderzoek | |
Pagina backlinks | |
Dedicated landingpages | |
... |
Al deze optimalisaties hebben als doelstelling om meer organische bezoekers naar jouw website te leiden. Een SEO-traject is bovendien een fantastische langetermijninvestering, aangezien de gevolgen ervan jarenlang nazinderen.
SEO vraagt veel van je kostbare tijd. Bovendien is het niet evident om te weten op welke parameters of keywords je precies moet inzetten. Daarop riep Webhero het SEO-traject in het leven. Wij boosten je ranking in Google terwijl jij kan blijven focussen op jouw core business.