26 oktober 2018

Onze allereerste Webhero-klant verlengt opnieuw voor 5 jaar

Midden 2013 toen Webhero nog groen zag achter de oren en voorzichtig maar laaiend enthousiast z’n eerste demosites testte, stapte Moes binnen. Moes wou een website laten maken voor zijn eigen uniek bewegingsconcept TAOM: The Art of Motion. Wij hadden er ontzettend veel zin in, Moes had vertrouwen in ons (toen nog Smooty) concept, dus we lanceerden samen onze aller-allereerste website. Spannend! Fast forward naar 2018 heeft Moes zonder verpinken voor 5 jaar verlengd. Een tevreden klant van het eerste uur? Die nodigen we graag uit voor een inspirerende babbel! Maak kennis met Mustapha Chioua Lekhli beter gekend als Moes, zaakvoerder van TAOM.

Waarvoor staat TAOM?

TAOM wil zeggen The Art Of Motion. Het accent ligt bij ons op optimale bewegingskwaliteit in de meest ruime zin van het woord met rug- en blessurepreventie als rode draad. TAOM brengt sport en beweging in eerste instantie terug naar de essentie. Overhaast intensief sporten is bij ons uit den boze. Bij ons start je bij de basis (body awareness) en bouw je vervolgens verantwoord op volgens eigen fysieke mogelijkheden. Zo realiseren we duurzame resultaten en minimaliseren we de kans op blessures. Naast personal training, groepssessies en bedrijfsfitness organiseren we ook internationale meerdaagse opleidingen en workshops voor sportclubs.

TAOM groeit al 20 jaar. Hoe is jouw onderneming veranderd?

Begonnen als personal trainer in bijberoep, naast mijn job als leerkracht lichamelijk opvoeding, deed ik ervaring en kennis op in binnen- en buitenland. 5 jaar geleden kwam het echte kantelmoment. TAOM kwam in een stroomversnelling terecht, werd professioneler en kreeg een eigen website. Vandaag telt TAOM vier gediplomeerde trainers, elk met hun eigen specialisatie. Iedere twee maanden organiseren we een interne bijscholing om up-to-date te blijven. In september vorig jaar ben ik parallel gestart met onze vzw De bewegingsschool. We merken al jaren dat kinderen en jongeren teveel tijd online doorbrengen en niet meer ‘leren’ bewegen. Via leuke, uitdagende en speelse bewegingsvormen werken we tijdens onze lessenreeksen en sportkampen aan zowel hun psychomotorische als cognitieve vaardigheden (wiskunde en taal).

Wie begeleiden jullie het liefst?

Het maakt ons eigenlijk echt niet uit. Een (top)sporter begeleiden is natuurlijk erg leuk, maar we halen evengoed voldoening uit de coaching van minder mobiele mensen. Eén van onze trouwste klanten is een dame van 92 jaar. Wij helpen haar om zo zelfstandig mogelijk, mobiel dus, te kunnen functioneren in het dagdagelijks leven. En elke keer als ik zie wat ze allemaal nog kan en hoe tevreden zij is, ben ik super content. Als mensen terug dingen kunnen doen die ze daarvoor niet meer konden, door blessures of wat dan ook, en wij konden daarbij helpen, dat geeft enorm veel voldoening. Zonder onze gezondheid zijn we nu eenmaal niks!

In hoeverre is een website belangrijk voor jouw onderneming?

Zonder website word je vaak weinig ‘au sérieux’ genomen. Mijn grotere klanten vragen allemaal naar onze website. We zijn altijd trots om ons online visitekaartje door te geven. In onze sector is er ook veel mond-aan-mond reclame, maar ook daar komt een professionele website enorm van pas.

The art of motion, Webhero, Sports performance, injury prevention, body awareness, TAOM , website laten maken

Wie wil je online bereiken?

In eerste instantie willen we particulieren aantrekken voor personal training of groepssessies. Anderzijds zijn bedrijven tegenwoordig ook een belangrijke doelgroep voor o.a. bedrijfsfitness, teambuildings of specifieke workshops rond gezondheid. Daarnaast heeft TAOM ook een uitgebreid educatief luik. Als voormalig gastdocent aan de UCLL in Heverlee organiseer ik regelmatig opleidingen aan de UCLL voor personal trainers en kinesisten. Met de opstart van vzw De bewegingsschool in 2017 richten we ons sinds kort ook op ouders, scholen en gemeentes.

Wat verwacht je zelf van de website?

In enkele woorden? Informatief, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en hip natuurlijk. 

TAOM.be is de allereerste demo die Webhero ooit heeft gemaakt. Waarom koos je 5 jaar geleden voor dit concept?

Ik was het proefkonijn inderdaad! Eerlijk? Omdat ik er zelf niets van ken. En dankzij hun concept, hoeft dat ook niet. Het is enorm eenvoudig te personaliseren met eigen teksten en foto’s. Jaarlijks betaal ik een bedrag en daarvoor ben ik 100 % zorgeloos online. Ze houden de website up-to-date, ontwikkelen nieuwe designs en zorgen ervoor dat mijn website er professioneel uitziet op alle devices. De meeste webbouwers zetten je website online en sturen nadien voor iedere aanpassing of update een factuur. Bij Webhero kan ik altijd bellen en word ik meestal dezelfde dag nog geholpen. Ik geloof in hun product, daarom verleng ik nu voor 5 jaar. Als kers op de taart krijg ik zelfs een fotoshoot cadeau. Topservice!

Wat is de belangrijkste functionaliteit van jouw website?

Aangezien TAOM veel opleidingen en lessen aanbiedt, is dat zonder twijfel de inschrijvingsmodule. Ik kan er zelfs kant-en-klare rapporten uithalen en dat bespaart me enorm veel tijd.

Wat staat er nog op de planning voor de komende jaren?

Verder groeien uiteraard! Het ultieme doel is om met The Art Of Motion onze stempel te drukken in onze sector en van meerwaarde te kunnen zijn voor zoveel mogelijk mensen. Deze zomer organiseerden we voor het eerst het specialisatie basketbalkamp Bounce. De eerste editie was direct een groot succes waar we zeer trots op zijn en er komt al direct een vervolg aan!

TAOM , website laten maken,  Webhero

Zou jij Webhero aanraden aan klanten en partners?

Zeker, en dat heb ik ook al meermaals gedaan. Start met een website voor 1 jaar en ontdek het zelf zou ik zeggen, het is echt een grote meerwaarde. Een kwalitatieve website en betrouwbare service voor een betaalbare prijs. Wat wil een startende ondernemer nog meer?

Bedankt voor het vertrouwen Moes! Als digitale held voor ondernemers en KMO’s zal Webhero zich dag in  dag uit blijven inzetten om deze digitale service te garanderen. Als we enigszins een steentje kunnen bijdragen aan de verdere groei van het Vlaamse ondernemerslandschap, dan is onze missie alvast geslaagd. Check!

Lees ook:

Persbericht: Webhero versterkt portfolio met overname van 53 Publistep klanten.

We kondigen met trots de overname aan van 53 website klanten van Publistep, bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

20 februari 2024

De sleutel tot inbox-delivery: DNS-records voor spampreventie van e-mails

6 februari 2024

Team Webhero wenst jullie magische feestdagen en een fantastisch 2024

Beste klanten, vrienden, familie en heroes, jullie onwankelbare steun en vertrouwen zijn ook dit jaar de drijvende krachten achter onze successen en innovaties.

27 december 2023

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x