9 april 2018
Geschreven door Jo Deferm.
Voor een kleine KMO of een eenmanszaak is een website laten maken een investering. Veel ondernemers hebben schrik om eenmalig grote kosten te maken zonder te weten welke resultaten het zal brengen.
Minimaliseer daarom het risico en de financiële last van één van de belangrijkste hulpmiddelen van je onderneming en kies voor Webhero websites. Wij maken websites voor professionals die goed voor de dag willen komen en beter willen presteren op het internet voor een lage kostprijs.
Je wilt een nieuwe website maar je vindt de initiële kosten voor een website te hoog? Een professionele website die voldoet aan de eisen kost minimaal €1500,- en gemakkelijk €4000,- wanneer er maatwerk bij komt kijken, dat is een hoog bedrag om direct op tafel te leggen. Bij Webhero rekenen we geen opstartkosten aan. Het geld dat je bespaart kan je investeren in andere facetten van jouw zaak.
Een website op maat vergt onderhoud, dat zijn weer extra kosten die je moet betalen. Indien je een website koopt betaal je gemiddeld €300 per jaar aan onderhoud en €100 aan hostingkosten. Als je kiest voor een Webhero website site dan betaal je jaarlijks een vaste prijs all-in. De onderhoudskosten, hosting en domeinnaam zijn dus inclusief, geen verrassingen!
Een website op maat duurt enkele weken, zelfs maanden om af te leveren. In die tijd loop je klanten mis. Een Webhero website staat binnen de week online en volledig aangepast naar jouw wensen. U krijgt contactaanvragen binnen en je site verdient zich onmiddellijk terug.
We willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken om hun eigen site te beheren. Daarom hebben we ons eigen Webhero beheersysteem ontwikkeld; gebruiksgemak staat bij ons centraal. Je krijgt daarbovenop ook een duidelijk overzicht van het aantal bezoekers.
Wij spreken jouw taal en begrijpen jouw business. Wij begrijpen dat je bezig bent met je klanten, daarom staan wij klaar om je website van A tot Z af te werken zonder kopzorgen.
Jo Deferm heeft meer dan 20 jaar ervaring in digitale marketing en ondernemerschap. Die expertise verstrekte hij door de succesvolle oprichting van de welbekende reisorganisatie BoardX (2000-2012), advertentiebureau Jayjays (2017-2023) en web bureau Webhero (2013-heden).
Jo zijn blogs zijn een weerspiegeling van zijn uitgebreide kennis en zijn toewijding aan het delen van praktische inzichten die bedrijven helpen te groeien in het digitale tijdperk.
Het Leuvense bedrijf Webhero kondigt de overname aan van Faromedia, een bekend agency uit Koksijde met meer dan twintig jaar ervaring.
5 augustus 2024
Super update van ons dev-team! Om klanten zonder SEO-tool kennis te laten maken met deze handige en beproefde software, hebben we een "trial" toegevoegd in de editor. Je kan de tool vanaf nu gratis testen en zo advies en tips ontvangen voor maximum 3 pagina's.
11 juli 2024