Als nieuw BNI-lid stel je vaak zeer veel zoekvragen want die zijn nog zeer makkelijk te vinden, maar toch krijg je niet altijd concrete antwoorden op je zoekvraag. En dat kan frustrerend zijn.
En toch is het mogelijk. Daarom gaf ik in november 2015 (toen ons bedrijf nog Content Crackers heette) deze netwerk training aan mijn BNI Chapter: 52 weken, 52 leads! Dankzij een zéér specifieke zoekvraag.
Bij ervaren BNI-leden zien we dat er vaak minder zoekvragen gesteld worden.
De grote oorzaak is dat de lijst met evidente contacten is uitgeput. Maar tegelijk ontdek je door de zoekvragen van andere leden dat er 1000-den bedrijven in jouw regio bestaan waarvan je nog nooit hebt gehoord. En daar liggen dus de opportuniteiten.
Als je dus succesvol wil zijn in je BNI Chapter moet je je zoektocht focussen op het netwerk van jouw mede BNI-leden. Op die manier weet je dat als je een zoekvraag stelt, er in principe iemand voor jou een warme introductie wil doen… Onmogelijk? Niet helemaal als je LinkedIn op deze manier gebruikt.
Lees ook: 3 jaar als lid van BNI Leuven Artois: de exacte omzet!
Dit jaar eerden we 41 ondernemingen uit de Webhero (Bookings) community voor hun innovatie en succes, zowel online als offline. Bij de ceremonie ontvingen 13 pioniers hun award live, een moment van pure erkenning en waardering. Ontdek alle winnaars!
28 maart 2024