Meer contactaanvragen danzkij jouw Webhero landingspagina

Hieperdepiep! We hebben een nieuwe feature op ons Webhero platform! Bij de paginatypes vind je nu ook het type "landingspagina" terug. Een landingspagina heeft maar één doel: van een anonieme bezoeker op jouw website een potentiële klant maken die meer info vraagt door zijn contactgegevens achter te laten. Landingspagina’s worden meestal gebruikt om mensen naartoe te sturen via advertising, social media, newsletters enzovoort. 

Waarom zal je meer conversies halen met je Webhero landingpagina? 

1. Geen menu bovenaan

Je zal onmiddellijk opmerken dat de menu van je website verdwenen is. En dat is de bedoeling! Veel mensen gaan rond surfen op je website op zoek naar informatie en haken af voor ze contact hebben opgenomen. Door je menu weg te laten wordt hun aandacht niet afgeleid en gaan ze sneller het invulformulier invullen. Zoeken ze toch verder, dan vinden ze via jouw contactgegevens de weg naar de homepage. 

2. Telefoonnummer prominent aanwezig

Veel mensen bellen nog steeds liever dan een formulier in te vullen. Daarom plaatsen we het telefoonnummer rechts bovenaan. Het zal één van de eerste dingen zijn die je bezoeker zal zien. 

3. Mobile first

Omdat de informatie op de pagina beperkt is, kunnen we deze ook op kleine schermen geoptimaliseerd voorstellen. En omdat je minder content hebt (zoals foto’s) dan bijvoorbeeld op je homepage zal de laadtijd korter zijn. Dit kan een verschil maken op locaties met trager internet.

Lees ook: 6 experimenten en tips voor je Webhero landingspagina

Webhero Awards 2024

Dit jaar eerden we 41 ondernemingen uit de Webhero (Bookings) community voor hun innovatie en succes, zowel online als offline. Bij de ceremonie ontvingen 13 pioniers hun award live, een moment van pure erkenning en waardering. Ontdek alle winnaars!

28 maart 2024

Persbericht: Webhero versterkt portfolio met overname van 53 Publistep klanten.

We kondigen met trots de overname aan van 53 website klanten van Publistep, bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

20 februari 2024

De sleutel tot inbox-delivery: DNS-records voor spampreventie van e-mails

6 februari 2024

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x