Meer contactaanvragen danzkij jouw Webhero landingspagina

Hieperdepiep! We hebben een nieuwe feature op ons Webhero platform! Bij de paginatypes vind je nu ook het type "landingspagina" terug. Een landingspagina heeft maar één doel: van een anonieme bezoeker op jouw website een potentiële klant maken die meer info vraagt door zijn contactgegevens achter te laten. Landingspagina’s worden meestal gebruikt om mensen naartoe te sturen via advertising, social media, newsletters enzovoort. 

Waarom zal je meer conversies halen met je Webhero landingpagina? 

1. Geen menu bovenaan

Je zal onmiddellijk opmerken dat de menu van je website verdwenen is. En dat is de bedoeling! Veel mensen gaan rond surfen op je website op zoek naar informatie en haken af voor ze contact hebben opgenomen. Door je menu weg te laten wordt hun aandacht niet afgeleid en gaan ze sneller het invulformulier invullen. Zoeken ze toch verder, dan vinden ze via jouw contactgegevens de weg naar de homepage. 

2. Telefoonnummer prominent aanwezig

Veel mensen bellen nog steeds liever dan een formulier in te vullen. Daarom plaatsen we het telefoonnummer rechts bovenaan. Het zal één van de eerste dingen zijn die je bezoeker zal zien. 

3. Mobile first

Omdat de informatie op de pagina beperkt is, kunnen we deze ook op kleine schermen geoptimaliseerd voorstellen. En omdat je minder content hebt (zoals foto’s) dan bijvoorbeeld op je homepage zal de laadtijd korter zijn. Dit kan een verschil maken op locaties met trager internet.

Lees ook: 6 experimenten en tips voor je Webhero landingspagina

Webhero Awards 2025

Verschillende ondernemers vielen in de prijzen op de Webhero Awards 2025. Negen van hen kwamen hun award ophalen tijdens een feestelijke casino-editie vol sfeer, spel en straffe verhalen.

31 maart 2025

Peppol & E-facturatie: Alles wat je moet weten voor 2026

Vanaf 1 januari 2026 is e-facturatie via Peppol verplicht voor Belgische btw-plichtige bedrijven. Ontdek in deze FAQ hoe je je optimaal voorbereidt op gestructureerde elektronische facturen.

20 maart 2025

Negatieve Google-reviews: Geef er een positieve draai aan!

Negatieve Google-reviews? Ontdek hoe je professioneel reageert, klachten omzet in kansen en je online reputatie beschermt!

12 maart 2025

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x