Vanaf 10 augustus 2023 heeft Meta een aantal aanpassingen doorgevoerd in het Instagram Shopping beleid. Deze veranderingen hebben invloed op hoe bedrijven winkels kunnen hosten en producten kunnen taggen op zowel Facebook als Instagram. Ontdek de belangrijkste wijzigingen in deze blog.
De Insta-feed is terug! Vorig jaar bouwden we een koppeling met Instagram zodat jouw posts op je homepage konden verschijnen. Kort daarna blokkeerde Instagram de manier waarop we dit hadden gemaakt. Spijtig want honderden klanten maakten gebruik van deze feature. Maar nu is er goed nieuws: we hebben via een officiƫle Facebook-app de koppeling terug kunnen activeren!
Ga hiervoor in de beheermodule naar Instellingen > Integraties en klik op het Instagram-icoon. Vervolgens word je automatisch doorverwezen naar je Instagram account om de koppeling te voltooien. Je zal dus even moeten inloggen op je computer op Instagram om deze koppeling te voltooien.
Wanneer de koppeling is voltooid, zullen de laatste 12 foto's van jouw feed weergegeven worden op jouw homepage. Standaard worden de 6 meest recente posts helemaal onderaan je homepage getoond, natuurlijk in jouw huisstijl. Maar bezoekers hebben de optie om 6 extra foto's te bekijken door op het pijltje naar onder te klikken. Als je met je muis over de foto's beweegt, krijg je ook de bijhorende tekst en emoticons te zien.
Lees ook:
Verschillende ondernemers vielen in de prijzen op de Webhero Awards 2025. Negen van hen kwamen hun award ophalen tijdens een feestelijke casino-editie vol sfeer, spel en straffe verhalen.
31 maart 2025