Verandering van spijs doet eten, een uitspraak die we weleens in de mond nemen om het belang aan afwisseling te benadrukken. Onze raad aan jullie als Webhero-klanten: hou deze uitspraak in het achterhoofd want regelmatig je website in een ander jasje steken doet wonderen!
Onlangs lanceerden we ons 19de (!) Webhero design onder de naam ‘Martin’. Probeer hem zeker eens uit! Naast ‘Martin’ heb je keuze genoeg om af en toe je bezoekers te verrassen met een nieuwe lay-out. “Maar ik vind de huidige template op mijn website zo mooi”: horen we jou denken. We begrijpen je volledig! Toch heb je niet voor niets de keuze tussen verschillende designs…
Een ander design verandert de look en feel van je website. Vernieuwing maakt mensen nieuwsgierig en zet ze aan tot een ontdekkingsreis op je website.
Een nieuwe lay-out geeft bezoekers de indruk dat je werkt aan je website. Ze merken dat je tijd investeert in je business en dat wekt vertrouwen op.
Webhero-tip: vertel je volgers en je klanten dat je website in een ‘nieuw’ jasje zit. Maak ze benieuwd. We zijn er zeker van dat ze het niet kunnen laten om toch eens een kijkje te nemen!
Regelmatig je design veranderen houdt mensen geïnteresseerd in je business. Teveel spelen met de Webhero ‘design-shaker’ zorgt misschien voor lichte frustraties bij bezoekers omdat ze weer moeten wennen aan een nieuwe lay-out. De juiste balans vinden is de boodschap!
Nu we het toch over de Webhero designs hebben zijn we benieuwd naar jouw favoriete design. Laat het ons weten!
Het Leuvense bedrijf Webhero kondigt de overname aan van Faromedia, een bekend agency uit Koksijde met meer dan twintig jaar ervaring.
5 augustus 2024
Super update van ons dev-team! Om klanten zonder SEO-tool kennis te laten maken met deze handige en beproefde software, hebben we een "trial" toegevoegd in de editor. Je kan de tool vanaf nu gratis testen en zo advies en tips ontvangen voor maximum 3 pagina's.
11 juli 2024