Wie is het Customer Success team?
Zondag 18 april 2021
“Wij zijn niet de standaard versie van een SaaS (Software as a Service), wij vormen die “as” in “and” met als uitkomst Software and a Service.”
Meer dan customer support
Het Customer Success team bestaat uit drie digitale helden die dagelijks meer dan 1.500 klanten assisteren. Ze helpen hen verder met website moeilijkheden, het integreren van tools of het opstellen van nieuwe webpagina’s. Logisch denk je? Toch gaat ons team net een stapje verder! Ze behandelen problemen steeds met jouw succes in het achterhoofd.
“Ik haal er voldoening uit om klanten iets bij te leren zodat ze in de toekomst zelf aan de slag kunnen.”
- Nele Raeymaekers, Customer Success Manager.
Tijdens het oplossen van een probleem of beantwoorden van een vraag probeert het team de klanten mee te nemen doorheen het hele proces. Zo kunnen klanten het de volgende keer zelf aanpakken. Bovendien is het team steeds op zoek naar verbetering. Zo durven ze random websites te openen, deze te scannen en de klant te contacteren indien ze iets interessant spotten. Denk aan algemene voorwaarden die niet in orde zijn, de opstelling van een pagina of een verouderd design. In een notendop: het online succesverhaal van klanten versterken.
Webhero Open Office
Ons success team helpt klanten niet alleen telefonisch en per mail, maar ook face to face. Zo kan je één keer per maand aan jouw website of webshop komen werken bij ons op kantoor. Heb je een vraag? Steek je vinger in de lucht en iemand vliegt jouw richting uit.
Reserveer een plaats aan onze co-working tafel
Customer Success Manager aan het woord
Binnen onze reeks "Who's that girl?" interviewde we Nele Raeymaekers, Customer Success Manager bij Webhero. Ontdek hoe snel het succes team vragen beantwoord en welke drie vragen het meest gesteld worden door klanten.
Ubersuggest handleiding: hoe gebruik ik SEO-tool Ubersuggest voor mijn zoekwoordonderzoek?
Vrijdag 10 maart 2023
Google maakt automatisch een Google Analytics 4 gegevensstream aan. Wat dien je zelf nog in orde te brengen?
Donderdag 16 februari 2023
Waar vind je de oorspronkelijke Webhero Dashboard cijfers terug in Google Analytics 4?
Dinsdag 14 februari 2023
Opgelet voor phishing-e-mails
Dinsdag 31 januari 2023