Webhero team

18 april 2021

Wie is het Customer Success team?

“Wij zijn niet de standaard versie van een SaaS (Software as a Service), wij vormen die “as” in “and” met als uitkomst Software and a Service.”

Meer dan customer support

Het Customer Success team bestaat uit drie digitale helden die dagelijks meer dan 1.500 klanten assisteren. Ze helpen hen verder met website moeilijkheden, het integreren van tools of het opstellen van nieuwe webpagina’s. Logisch denk je? Toch gaat ons team net een stapje verder! Ze behandelen problemen steeds met jouw succes in het achterhoofd.

“Ik haal er voldoening uit om klanten iets bij te leren zodat ze in de toekomst zelf aan de slag kunnen.”

- Nele Raeymaekers, Customer Success Manager.

Tijdens het oplossen van een probleem of beantwoorden van een vraag probeert het team de klanten mee te nemen doorheen het hele proces. Zo kunnen klanten het de volgende keer  zelf aanpakken. Bovendien is het team steeds op zoek naar verbetering. Zo durven ze random websites te openen, deze te scannen en de klant te contacteren indien ze iets interessant spotten. Denk aan algemene voorwaarden die niet in orde zijn, de opstelling van een pagina of een verouderd design. In een notendop: het online succesverhaal van klanten versterken.

Webhero Open Office

Ons success team helpt klanten niet alleen telefonisch en per mail, maar ook face to face. Zo kan je één keer per maand  aan jouw website of webshop komen werken bij ons op kantoor. Heb je een vraag? Steek je vinger in de lucht en iemand vliegt jouw richting uit.

Customer Success Manager aan het woord

Binnen onze reeks "Who's that girl?" interviewde we Nele Raeymaekers, Customer Success Manager bij Webhero. Ontdek hoe snel het succes team vragen beantwoord en welke drie vragen het meest gesteld worden door klanten.


Nieuwe website lanceren? 5 eenvoudige tips voor een knallende start

20 mei 2025

Webhero Awards 2025

Verschillende ondernemers vielen in de prijzen op de Webhero Awards 2025. Negen van hen kwamen hun award ophalen tijdens een feestelijke casino-editie vol sfeer, spel en straffe verhalen.

31 maart 2025

Peppol & E-facturatie: Alles wat je moet weten voor 2026

Vanaf 1 januari 2026 is e-facturatie via Peppol verplicht voor Belgische btw-plichtige bedrijven. Ontdek in deze FAQ hoe je je optimaal voorbereidt op gestructureerde elektronische facturen.

20 maart 2025

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x