“Wij zijn niet de standaard versie van een SaaS (Software as a Service), wij vormen die “as” in “and” met als uitkomst Software and a Service.”
Het Customer Success team bestaat uit drie digitale helden die dagelijks meer dan 1.500 klanten assisteren. Ze helpen hen verder met website moeilijkheden, het integreren van tools of het opstellen van nieuwe webpagina’s. Logisch denk je? Toch gaat ons team net een stapje verder! Ze behandelen problemen steeds met jouw succes in het achterhoofd.
“Ik haal er voldoening uit om klanten iets bij te leren zodat ze in de toekomst zelf aan de slag kunnen.”
- Nele Raeymaekers, Customer Success Manager.
Tijdens het oplossen van een probleem of beantwoorden van een vraag probeert het team de klanten mee te nemen doorheen het hele proces. Zo kunnen klanten het de volgende keer zelf aanpakken. Bovendien is het team steeds op zoek naar verbetering. Zo durven ze random websites te openen, deze te scannen en de klant te contacteren indien ze iets interessant spotten. Denk aan algemene voorwaarden die niet in orde zijn, de opstelling van een pagina of een verouderd design. In een notendop: het online succesverhaal van klanten versterken.
Ons success team helpt klanten niet alleen telefonisch en per mail, maar ook face to face. Zo kan je één keer per maand aan jouw website of webshop komen werken bij ons op kantoor. Heb je een vraag? Steek je vinger in de lucht en iemand vliegt jouw richting uit.
Binnen onze reeks "Who's that girl?" interviewde we Nele Raeymaekers, Customer Success Manager bij Webhero. Ontdek hoe snel het succes team vragen beantwoord en welke drie vragen het meest gesteld worden door klanten.
Negatieve Google-reviews? Ontdek hoe je professioneel reageert, klachten omzet in kansen en je online reputatie beschermt!
12 maart 2025
De digitale wereld verandert razendsnel, en een van de meest gestelde vragen onder ondernemers en marketeers is: heeft SEO nog zin in 2025? Met de opkomst van zero-click searches en veranderend zoekgedrag rijst de vraag of investeren in SEO nog steeds de moeite waard is. Laten we de feiten op een rijtje zetten.
13 februari 2025