Populair

20 februari 2024

Persbericht: Webhero versterkt portfolio met overname van 53 Publistep klanten.

Leuven, Belgiƫ - Webhero, het digitale agency uit Leuven, kondigt met trots de overname aan van 53 website klanten van Publistep, bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

Webhero breidt zijn klantenbestand uit door de overname van 53 klanten van Publistep, dat dit jaar zijn twintigste verjaardag viert. Stephan Hermans, de drijvende kracht achter Publistep, heeft besloten zich nog meer te concentreren op zijn core business van reclameregie via ledschermen. Hierdoor ontstond een unieke gelegenheid voor Webhero om zijn klantenbestand uit te breiden.

Focus op ledschermen en voetbalpassie

Reclameregie via ledschermen was al een kernactiviteit voor Publistep. Deze overname stelt het bureau in staat zich volledig hierop te focussen. Stephan Hermans' passie voor voetbal, die zich uitstrekt tot zijn rol als videoanalist en eigenaar van het online voetbalmagazine voetbalxprt.com, krijgt hierdoor meer ruimte. De combinatie van professionele en persoonlijke interesses zorgt voor een unieke niche binnen de sportmarketing.

Opportuniteit voor de klanten

"Klantenservice is altijd mijn belangrijkste focus geweest, en de sleutel tot succes op lange termijn," stelt Stephan Hermans. Deze filosofie sluit naadloos aan bij de missie van Webhero om doorlopende support en innovatie te bieden aan Belgische ondernemers. Mijn klanten zullen direct kunnen profiteren van Webhero's geavanceerde dienstenaanbod, van webdesign en SEO-optimalisatie tot aan de innovatieve booking software voor diverse evenementen. "De ervaring van eerdere overnames heeft ons goed voorbereid op een soepele integratie. We kijken ernaar uit om deze ondernemers te ondersteunen als hun nieuwe digitale partner," zegt Sander Claes, mede-oprichter van Webhero.

Groeiambities

Deze overname is een stap voorwaarts in de groeiambitie van Webhero. Het bedrijf wil de voorkeurspartner worden van zelfstandigen en KMO's in BelgiĆ«. Door deze strategische uitbreiding zet Webhero zijn missie voort om innovatieve, gebruiksvriendelijke digitale oplossingen te bieden die bedrijven helpen groeien in een steeds veranderende digitale landschap.

Publistep en Webhero.

Webhero Awards 2024

Dit jaar eerden we 41 ondernemingen uit de Webhero (Bookings) community voor hun innovatie en succes, zowel online als offline. Bij de ceremonie ontvingen 13 pioniers hun award live, een moment van pure erkenning en waardering. Ontdek alle winnaars!

28 maart 2024

De sleutel tot inbox-delivery: DNS-records voor spampreventie van e-mails

6 februari 2024

Team Webhero wenst jullie magische feestdagen en een fantastisch 2024

Beste klanten, vrienden, familie en heroes, jullie onwankelbare steun en vertrouwen zijn ook dit jaar de drijvende krachten achter onze successen en innovaties.

27 december 2023

{{ popup_title }}