11 mei 2023

Persbericht: Webhero neemt Flexinet web agency over

Webhero neemt webdesign agency Flexinet over na faillissement.

Sinds begin deze maand worden meer dan 230 bedrijven geholpen door de digitale helden uit Leuven. De overname van de in Mechelen gevestigde websitebouwer is een mooie stap in de groei van Webhero en de ambitie om in Vlaanderen de belangrijkste speler te worden voor digitale oplossingen voor zelfstandigen en KMO’s.

Er was wel even paniek bij de 230 bedrijven die te horen kregen dat hun leverancier Flexinet failliet was. Mailboxen en websites zijn natuurlijk essentieel in de dagelijkse werking van een bedrijf. Maar dankzij de overname door Webhero vinden ze een nieuwe veilige thuishaven voor hun website, webshop en andere digitale oplossingen.

“Het is onze missie om de digitale held te zijn voor zelfstandigen en KMO’s. De klanten van Flexinet zijn een perfecte match met die doelgroep. En als die bedrijven in nood zijn, is het de taak van een held om te hulp te schieten. Daarom was dit een logische overname voor ons.” vertelt Webhero co-founder Sander Claes.

“We bieden aan alle Flexinet klanten nu een gloednieuwe website of webshop gebouwd in het Webhero platform. Hierdoor kunnen ze profiteren van de schaalvoordelen van Webhero. Ze kunnen ze toegang krijgen tot een hele reeks digitale oplossingen, marketing diensten en top service.” zegt co-founder Jo Deferm. “We zijn overtuigd dat dit voor Flexinet klanten uiteindelijk een mooie stap vooruit is."

Sarah Keppens van Customerry getuigt: “Plots & ongepland je website moeten overzetten is nooit fijn. Gelukkig zorgt het Webhero team voor veel ondersteuning en staan ze steeds paraat om vragen te beantwoorden, en dat doen ze nog snel ook. Op dit moment leggen we de laatste hand aan de nieuwe Customerry website, maar ik ben er nu al zeker van dat dit een succesverhaal wordt. Bedankt team Webhero!"

Over Webhero

Het verhaal van Webhero begint in 2013 met als grootste drijfveer: Belgische kmo's en zelfstandigen mee op de digitale sneltrein krijgen. De afgelopen tien jaar bouwden we meer dan 5.000 websites, groeide ons team tot een geoliede machine van 12 heroes en kwamen er naast websites en webshops nog tal van digitale oplossingen bij die het leven van Belgische kmo's en zelfstandigen een stuk makkelijker maken. Onze unieke manier van werken maakt dat we een stevige klantenbasis hebben die al jarenlang op de software en diensten van Webhero vertrouwt.

Webhero Awards 2024

Dit jaar eerden we 41 ondernemingen uit de Webhero (Bookings) community voor hun innovatie en succes, zowel online als offline. Bij de ceremonie ontvingen 13 pioniers hun award live, een moment van pure erkenning en waardering. Ontdek alle winnaars!

28 maart 2024

Persbericht: Webhero versterkt portfolio met overname van 53 Publistep klanten.

We kondigen met trots de overname aan van 53 website klanten van Publistep, bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

20 februari 2024

De sleutel tot inbox-delivery: DNS-records voor spampreventie van e-mails

6 februari 2024

{{ popup_title }}