Zo gebruik je ons nieuw paginatype, de "pijlerpagina"
Dinsdag 1 augustus 2017
Heb je reeds een Webhero website of overweeg je een nieuwe website? Dan is dit artikel zeker interessant! In onderstaande blog geven we meer uitleg over een recent nieuw type pagina bij Webhero, de pijlerpagina.
Waarom een pagina met pijlers toevoegen?
De pijlerpagina is een paginatype dat voor tal van doeleinden gebruikt kan worden.
- Zet je belangrijkste producten en/of diensten op je homepage
- Laat je pijlers doorlinken naar de pagina met de verschillende producten en/of diensten van jouw business
- Zet je voornaamste USP's van jouw business d.m.v pijlers in de kijker
Op deze manier kan je meer informatie verstrekken aan jouw bezoekers en geef je je website een professionele uitstraling.
Ga nu zelf aan de slag!
Ga naar de beheermodule van je website. Klik bovenaan rechts op het website-icoon en ga naar Pagina's. Van zodra je een nieuwe pagina toevoegt, zie je onderaan het lijstje nu ook de optie "Pijlers" staan. Geef je pagina een titel en een korte beschrijving.
Kies nadien voor ‘Opslaan’.
Je pagina ‘Onze Pijlers’ verschijnt nu in je lijst van pagina’s. Bij inhoud kan je nu op de blauwe link ‘0 pijlers’ klikken en pijlers toevoegen.
Geef je eerste pijler een titel, een beschrijving en een icoontje. Staat het icoontje dat je zoekt voor je pijler er niet tussen? Dan kan je ook een eigen afbeelding toevoegen.
Wil je dat je bezoekers terechtkomen op een andere pagina van jouw website, kies dan onderdaan bij 'Link' voor de optie 'Linken naar een andere pagina'. Je krijgt dan een lijst met de reeds aangemaakte pagina's van jouw Webhero website. Kies je voor 'Linken naar een externe pagina', dan kan je de gewenste URL ingeven. Wil je de pijler niet-clickable maken, kies dan voor de optie 'Geen'.
Bij 'Call to action' kies je de tekst die op de knop van je link zal komen. Nog even opslaan en klaar om je eerste pijler te bekijken.
Kies nu rechts of je de pijlers op je homepage wilt en/of op een aparte pagina.
Ziezo, je eerste pijler is een feit. Herhaal dit nu met de rest van de pijlers die je in de kijker wil zetten. Wil je de sterkte van het gebruik van de pijlerpagina behouden, dan raden we je aan niet te overdrijven met het aantal pijlers.
Enkele succesvolle voorbeelden
Ondertussen zijn er al enkele klanten die ervoor kozen de pijlerpagina te gebruiken. Bekijk enkele leuke voorbeelden bij Onze klanten.
Is er iets niet duidelijk, heb je vragen of wil je weten hoe je de pijlerpagina voor jouw specifieke business kan integreren? Aarzel dan niet om ons te contacteren via support@webhero.be of 016/66 14 32.
Webhero Awards 2023
Donderdag 30 maart 2023
Ubersuggest handleiding: hoe gebruik ik SEO-tool Ubersuggest voor mijn zoekwoordonderzoek?
Vrijdag 10 maart 2023
Google maakt automatisch een Google Analytics 4 gegevensstream aan. Wat dien je zelf nog in orde te brengen?
Donderdag 16 februari 2023
Waar vind je de oorspronkelijke Webhero Dashboard cijfers terug in Google Analytics 4?
Dinsdag 14 februari 2023