Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen waarmee de betaling wordt gedaan?

Webhero licentie

Indien het rekeningnummer dat voor de inning gebruikt wordt* niet meer accuraat is, gelieve ons hiervoor zo snel mogelijk een mail te sturen naar boekhouding@webhero.be. Wij doen het nodige om het huidig mandaat bij je bank stop te zetten. 

Je ontvangt dan bij verlenging van je eerstvolgende licentie een nieuwe betaallink, waarmee je opnieuw manueel kan betalen met het gewenste rekeningnummer. Hierna wordt een nieuwe domiciliëring opgezet zodat de betaling nadien terug automatisch kan verlopen.

*Het rekeningnummer dat voor de inning gebruikt wordt kan je nakijken via de beheermodule. Ga hiervoor naar Account > Webhero licentie.

Heb je een andere vraag?

Vind je antwoord in onze FAQ of bel ons op 016 66 14 32

Niet gevonden wat je zocht?

Nele Jennifer Ilse

Wij zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00

Ik zoek een professionele webbouwer

Net zo’n mooie website of webshop laten bouwen?

Een Webhero neemt snel contact met je op!
Een Webhero neemt snel contact met je op!