An Heremans van Be-Pure - Ondernemersverhalen #24
Dinsdag 22 februari 2022
Ondernemersverhalen - An Heremans van Be-Pure
De grootste passie van An Heremans van Be-Pure? Haar klanten, mannen en vrouwen, helpen met huidverbetering, huidverjonging en afslanken. Dat is meteen ook de reden waarom An bewust kiest voor een klein team, zodat ze zelf zoveel mogelijk in haar zaak kan staan. Samen met collega Michelle volgt ze regelmatig opleidingen en voert ze tal van gespecialiseerde behandelingen uit. De HydraFacial en SuperBoost voor huidverbetering en huidverjonging, de BodySculptor om specifieke zones van het lichaam aan te pakken. Bekijk het interview via YouTube of lees hier alvast enkele highlights.
Van schoonheidsspecialiste naar skincare expert!
Hoe is An Heremans haar avontuur als skincare expert begonnen? An startte haar avontuur in de beautysector met een opleiding schoonheidsverzorging. Ze ging te werk als een schoonheidsspecialiste en haar focus lag voornamelijk op manicuren, pedicuren en massages. Maar door haar jaren ervaring als schoonheidsspecialiste, merkte ze dat er een grote nood was aan het verbeteren van de huid bij haar klanten. Zo verlegde An haar focus naar huidverbetering en werd ze een skincare center, Be-Pure.
Hoe doet Be-Pure aan huidverbetering?
An maakt gebruik van verschillende toestellen, waaronder de HydraFacial en de SuperBoost, voor de huidverbetering op het gelaat. Maar ook de BodySculpture, een toestel dat huidverbeterend werkt op het lichaam. Sommige toestellen kwamen zelfs op vraag van de klant. Zo speelde Be-Pure in het begin voornamelijk in op de huidverzorging van het gezicht en nadien kwam de vraag voor huidverzorging van het lichaam. Nu biedt Be-Pure een combinatie van zowel gelaatsverzorging als lichaamsverzorging aan.
Skincare is niet alleen voor vrouwen!
"Wat ook vaak een misvatting is, is dat skincareproducten en -toestellen alleen voor vrouwenhuiden zijn. Maar deze producten en toestellen werken perfect voor de mannenhuid" vertelt An. Er wordt vaak vanuit gegaan dat skincare alleen voor vrouwen is maar dat is niet zo. Er is ook een nood aan huidverzorging bij mannen. De meeste mannen weten niet veel over skincare waardoor ze niet goed weten hoe ze hun huid moeten verzorgen. Dat probleem begint vaak al bij het scheren. Be-Pure lost dit op door het gesprek aan te gaan met hun klanten over hun huidverzorging. Ook stellen ze een skincare-traject op dat de klanten zelf thuis kunnen volgen.
Wat brengt de toekomst voor Be-Pure?
Wat de afgelopen twee jaren wel hebben uitgewezen is dat online aanwezigheid heel belangrijk is, iets waar An nog meer haar focus op wilt leggen naar de toekomst toe. Ook wilt Be-Pure zichzelf verder bijscholen over huidverbetering door middel van opleidingen, iets wat ze tijdens de lockdown ook al online deden. En als laatste wilt An verder investeren in Be-Pure aan de hand van nieuwe toestellen, zoals bijvoorbeeld een nieuwe laser. Met andere woorden: blijven investeren in mensen, opleidingen en toestellen. Wij wensen haar alvast veel succes en zijn benieuwd naar wat de toekomst brengt voor Be-Pure.
Webhero TV
Binnen de reeks "Ondernemersverhalen" nemen we je elke dinsdag mee naar een andere ondernemer uit de Webhero community. Ontdek inspirerende verhalen en leer lokale ondernemers kennen.
Ubersuggest handleiding: hoe gebruik ik SEO-tool Ubersuggest voor mijn zoekwoordonderzoek?
Vrijdag 10 maart 2023
Google maakt automatisch een Google Analytics 4 gegevensstream aan. Wat dien je zelf nog in orde te brengen?
Donderdag 16 februari 2023
Waar vind je de oorspronkelijke Webhero Dashboard cijfers terug in Google Analytics 4?
Dinsdag 14 februari 2023
Opgelet voor phishing-e-mails
Dinsdag 31 januari 2023